خدمات

آمورش اکستنشن مو

آموزش اکستنشن مو یکی دیگر از پروسه ها و زیر شاخه های هنر آرایشگریه که اتفاقا مبحث بسیار جالب و شیرینه. این پروسه در واقع به نوعی، خودش یک حرفه جداگانه هستش و این روزها طرفداران زیادی رو در جای جای ایران به خودش جذب کرده. متخصصان این حرفه با استفاده از موهای مصنوعی و یا حتی موهایی با ظاهر طبیعی، تلاش میکنند تا موهای شما رو پرپشت تر، زیباتر و به رنگ دلخواهتون در بیاد.

به لطف تکنیک های بکار رفته در این هنر، و به واسطه استفاده از موهای مصنوعی، که اتفاقا تنوع زیادی هم دارند شما میتونید برای یک مدت طولانی موهایی بلند و جذابتر از همیشه داشته باشید.

خیلی ها میتونن اینکار رو در ابتدایی ترین حالت ممکن و در خونه انجام بدن. اما برای اینکه نتیجه نهایی خوب و حساب شده از آب در بیاد بهتره که آموزش های تخصص مربوط به این دوره رو حتما گذروند. ما در این مقاله سعی میکنیم بهترین راه آموزش اکستنشن مو رو به شما معرفی کنیم.
اکستنشن مو چیه؟

طبق معمول بیشتر کسانی که این مقاله رو میخونن تا حدودی با این عبارت آشنا هستند. اما اجازه بدید به صورت خلاصه و کوتاه یک تعریف از اکستنشن موها رو با هم مرور کنیم.

فرض کنید شما موهاتون کوتاهه و یا اصلا موهای کم پشتی دارید. اگر احیانا به هر دلیلی نمیخوایید موهاتون دیگه کوتاه باشه و یا از کم پشت بودن اونا خسته شدید، میتونید روی اکستنشن اون ها حساب باز کنید. شما در واقع میایید با کمک دسته های موی مصنوعی (و یا حتی طبیعی) که به موهای خودتون متصل میشن (با تکنیک های خاصی) موهاتون رو بلند، پرپُشت و یا حتی رنگی کنید.
به خاطر این دلایل حتما اکستنشن مو رو یاد بگیرید

اکستنشن یک شاخه نوپا از آرایشگریه، اگر قبلا چنین چیزی روی موها انجام نمیشد، اما الان متقاضیان این کار آرایشی بسیار زیاد شده. به نظر میرسه بنا به دلایل اثبات شده زیر، یادگیری یک دوره آموزشی اکستنشن مو میتونه شما رو به سمت یک درآمد نسبتا خوب هدایت کنه:

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − پنج =